L-39NG
- Nejefektivnější letoun ve své kategorii
- Západní i východní konfigurace
- Komplexní zákaznická podpora a služby
- Certifikace v souladu s EU a NATO předpisy
Připraven plnit širokou škálu misí
Představujeme L-39NG, novou generaci nejúspěšnějšího cvičného podzvukového proudového letounu na světě.
Nově navržený a vyvinutý letoun využívá moderní materiály a technologie a zachovává si všechny skvělé vlastnosti svého předchůdce, legendárního letounu L-39.
Vyvinuli jsme multifunkční platformu připravenou plnit roli výcvikového letounu pro plnohodnotný trénink pilotů, lehkého bitevníku a průzkumného letounu.
Drak
Kabina
Motor
Bezpečnost
Drak
- Lehké kompozitní díly
- Životnost až 15 000 letových hodin
- Integrální nádrž - "mokré křídlo"
- Až 5 závěsníků
- Podvozek, umožňující vzlet a přistání na nezpevněných plochách
Kabina
- HUD
- Digitální radiostanice
- Multifunkční displeje s integrovanou funkcí zobrazení letových, navigačních, systémových a simulovaných taktických informací
- HOTAS
- Otevřená architektura avioniky
Motor
- Nizká emistní a hluková stopa
- Nízká spotřeba paliva
- Williams International FJ44-4M
- Jednoduchá údržba
- Elektrický start bez APU
Bezpečnost
- Jednodílný překryt, který nabízí ničím nerušený výhled pilota
- Překryv odolný vůči srážce s ptákem
- Vystřelovací sedadlo Martin-Baker Mk. CZ16H
- Parametry 0-0
Zákaznická podpora a Služby
Aero poskytuje uživatelům svých letounů nový model podpory, který zvyšuje dostupnost letadel a snižuje provozní náklady. Nabízíme kompletní portfolio služeb během celého životního cyklu našich letounů dle přání zákazníka.
Integrovaná logistická podpora
- Systém podpory L-39NG po celou dobu životnosti – dodávka náhradních dílů, pozemní vybavení, podpora životnosti letounu a další.
- Plán pokročilé údržby s možností platby za letovou hodinu
Maintenance Advantage Plan (MAP) Pay by Hour –
Jsou garantované provozní náklady po celou dobu životnosti letadla a pokrývá plánovanou i neplánovanou údržbu letounu.
Komplexní
výcvikový systém
Pilotní výcvik
- Pozemní simulační výcvikový systém (GBTS)
- Integrovaný výcvikový systém (VTS)
- Plánování a vyhodnocení misí (MPDS)
Výcvikový systém Aero nabízí
- Základní a typový výcvik
- Základní výcvik A/A & A/G
- Pokročilý letový a taktický výcvik
- Pokračovací výcvik pilotů (LIFT)
- NVG, obnovení pilotní kvalifikace – na vyžádání Aero certifikace
- EMAR 147
- Schválená výcviková organizace
Technické specifikace
Technické specifikace letounu L-39NG
Hmotnost prázdného letounu | 7 231 lb |
---|---|
Maximální vzletová hmotnost | 12 346 lb |
Životnost letounu | 15 000 letových hodin |
Maximální množství paliva (vnitřní) | 2 536 lb |
Maximální užitečné zatížení | 2 976 lb |
Maximální rychlost | 490 KTAS |
Maximální dolet (vnitřní palivo) | 1 025 NM |
---|---|
Maximální vytrvalost | 3h 45 min |
Maximální tah | 3 791 lbf |
Maximální násobek | +8/-4 G |
Rozpětí 30.10 ft / Délka 38.10 ft / Výška 15.12 ft |
Hmotnost prázdného letounu | 3 280 kg |
---|---|
Maximální vzletová hmotnost | 5 600 kg |
Životnost letounu | 15 000 letových hodin |
Maximální množství paliva (vnitřní) | 1 150 kg |
Maximální užitečné zatížení | 1 350 kg |
Maximální rychlost | 907 km/h |
Maximální dolet (vnitřní palivo) | 1 900 km |
---|---|
Maximální vytrvalost | 3h 45 min |
Maximální tah | 16,86 kN |
Maximální násobek | +8/-4 G |
Rozpětí 9,38 m / Délka 11,83 m / Výška 4,87 m |
L-39NG ilustrativní
konfigurátor kamufláží
Vyzkoušejte si možnosti
Prospekty ke stažení
Představení Aero 2023 | 0,6 MB | PDF dokument | Stáhnout dokument |
---|---|---|---|
Letoun L-39NG | 0,3 MB | PDF dokument | Stáhnout dokument |
L-39NG Komplexní tréninkový systém | 0,4 MB | PDF dokument | Stáhnout dokument |
L-39 Program údržby | 0,4 MB | PDF dokument | Stáhnout dokument |